Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
20 martie 2012

Ciorba de fasole



       Cum am observat ca pana acum nu am postat nici o reteta de post m-am gandit sa fac acest lucru incepand cu o ciorbita delicoasa de fasole.

Ingrediente:
  • 500 g fasole alba uscata
  • 2 cepe
  • 3 morcovi
  • 1 telina
  • 1 ardei gras
  • 1 pastarnac
  • 2 linguri de bulion
  • piper, sare
  • cimbru
  • leustean verde
Preparare

      Cu o seara inainte de a ne apuca de ciorba o punem la inmuiat in apa. A doua zi schimbam apa si punem fasolea la fiert in 4 litri apa.
      Cand fasolea incepe sa se increteasca, schimbam apa cu una curata si punem din nou la fiert in apa cu sare impreuna cu morcovul, telina. pastarnacul si ardeiul taiate cuburi. Se lasa sa fiarba bine la foc mic. Intre timp calim ceapa, cand ceapa devine sticlosa, adaugam bulionul, o mai lasam 2 minute la calit si apoi o punem la scurs intr-un strecurator pentru a elimina surplusul de ulei, dupa care o adaugam in oala cu fasole.
     Mai lasam pe foc pana totul este fiert bine (daca apa scade putem sa mai adaugam apa fierbinte). Spre sfarsitul fierberii adaugati cimbru uscat, potriviti de sare si piper.  Stingem focul si adaugam leustean verde pentru o aroma deosebita.



    Este foarte gustoasa servita alaturi de capa sparta si ardei iute. Am servit in bol de paine.

2 comentarii:

  1. Ciorba de fasole in paine! O ador! Imi place mult blogul tau si l-am bagat deja la favorite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place. Multumesc, nu pot fi decat incantata!

    RăspundețiȘtergere