Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
19 martie 2012

Dovlecei umpluti cu ricotta si legume


       Si cum a fost weekend si nu prea am avut chef de gatit (cu o asa vreme nu prea aveai cum sa stai in casa), am zis ca trebuie sa aleg un meniu usor si rapid de facut pentru cat mai putin timp in bucatarie. Zis si facut, aveam reteta pusa bine de ceva timp si iata ca i-a venit randul si bine am facut caci este tare gustoasa.


Ingrediente:
  • 3 dovlecei
  • 2 fire de ceapa verde
  • 2 catei de usturoi
  • 1 vînata
  • 1 ardei gras rosu
  • 2 rosii
  • cimbru proaspat
  • 250 g ricotta (am folosit urda)
  • 2 linguri pesmet(pentru pane)
  • 4-5 linguri ulei de masline
  • sare,piper
Preparare

       Spalam dovleceii si ii taiem în jumatate pe lungime, apoi ii scobim scotem pulpa si saram. Preseram cimbru tocat marunt(eu nu am avut si am pus uscat) si stropim cu putin ulei de masline si dam la cuptor pentru 15-2omin la 200 °C.


      Cat stau dovlecei la cuptor facem umplutura. Ceapa se spala si se taie rondele, apoi o calim in putin ulei de masline. Dupa adaugam vanata spalata si curatata de coaja apoi taiata cuburi. Lasam amestecul pe foc pana s-a inmuiat putin apoi saram si piperam, adaugam cimbrul si pulpa de dovlecel. Tinem cateva minuta la foc iute. Ardeiul gras se curate de coaja cu peeler-ul de legume si apoi se taie cubulete si il adaugam peste legume.


     Tinem pe foc 2-3min, apoi tragem tigaia de pe foc si lasam preparatul la racorit putin.
     Adaugam ricotta amestecam iar daca amestecul pare prea moale adaugam putin pesmet (la mine nu a fost nevoie). Gustam si condimentam daca mai este nevoie si umplem dovlecei cu acest amestec deasupra punem cubulete de rosii decojite si dam la cuptor pana se rumeneste putin.


     Am servit alaturi de  paine de casa cu masline si cascaval razuit.



 

Multumes pentru reteta lui Maya”s World.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu