Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
11 aprilie 2012

Chec pufos cu lamaie


O reteta buna de chec pufos cu gust desebit de racoros dat de lamaie, pentru aceasta perioada de post, mai ales ca suntem in saptamana mare a Postului Bucuriei.

Ingrediente:
  • 1 lamaie
  • coaja de lamaie
  • 200g margarina
  • 350g faina
  • 150g zahar
  • 1lg miere
  • 1 plic praf de copt
  • 250ml apa minerala
  • un praf de sare
Preparare

Intr-un castron se freaca margarina la temperatura camerei impreuna cu zahrul pana se omogenizeaza. Peste acest amestec turnam putin cate putin apa amestecata cu zeama de lamaie, mierea si coaja de lamaie.
Incorporam apoi treptat faina amestecata cu zeama de lamaie si mierea, impreuna cu praful de sare Amestecam pana dispar toate cocoloasele si devine un aluat omogen si dens.
Turnam compozitia in tava unsa si tapetata cu faina sau punem doar hartie de copt si dam la cuptor la foc moderat 40-45min sau pana ce este facut facem testul cu scobitoarea daca iese curata este gata daca nu mai lasam. (eu am impartit compozitia in doua si intr-una dintre ele am pus 2lg cacao apoi am turnat in tava compozitia alba iar cu ajutorul unei linguri am amestecat din cea cu cacao).

1 comentarii: