Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
28 mai 2012

Bine v-am regasit!



Fuse si se duse ;((( dar ce nu se duce...... Am petrecut doua saptamani de super relaxare, caci nu? mai are omul nevoie si de momente din astea. Am lenevit, ne-am plimbat, am vizitat multe locuri interesante si am facut muuulte degustari...... Vacanta am ales sa o petrecem in Barcelona o super tara cu super oameni, desi nu am fost prima oara aici mereu revenim cu maxima placere si mereu parca timpul nu este de ajuns ;)))). Pentru mine/noi Barcelona este cel mai frumos oras. Aici ai totul la pachet, mereu all inclusiv  si aici ma refer la ce iti poate oferi ca tara (cultura - sute de spectacole/evenimente in fiecare seara, super peisaje, mancare buna, shopping, multa distractie, voie buna si as continua dar ma opresc ;)) totul  fara sa cheltui o avere, cam tot ce iti doresti de la o vacanta nu...!?!?

In drum spre.....


Statuia lui Cristofor Columb


Muzeul de arta catalana - vazut din autobuz "Barcelona Bus Turistic"


priveliste Barcelona de sus din Muzeul de arta

yachturi.....


Fabulosul Montserrat


Spectaculoasa Sagrada Familia


Stadionul....


Superba Casa Batllo


Arcul de triumf -> The Triumph Arch or Arc de Triomphe

....cam asta e in cateva poze Barcelona zic eu, merita vizitata. Poze mai sunt dar nu as termina never caci am facut  peste 700 :))) de poze, sper sa va placa.....

Cu drag Alice Kitchenette!

6 comentarii:

  1. Bine ai revenit! Abia astept sa vad poze cu Barcelona, pe care inca nu am vazut-o, dar o am pe lista!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Simona si bine te-am regasit. Merita.....! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb !
    Am planuit vacanta in Spania pentru anul viitor! Nasii mei locuiesc la Girona si este super pentru ca nu platesc cazare !:)De-abia astept sa vad Barcelona,orasul lui Gaudi!
    Pozele sunt super faine !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Adina cu siguranta o sa ai o vacanta perfecta. Pup

    RăspundețiȘtergere