Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
5 mai 2012

Placinta cu branza si ceapa verde


Cum gasim din plin ceapa verde pe piata si cum noi iubim tare mult placintele de orice fel, fie ele sarate sau dulci, mai ales cele facute in casa, m-am gandit sa fac aceasta placinta. Interesanta, pufoasa, gustoasa, parfumata si cum am zis facuta in casa!!



Ingrediente:
  • 300g branza de vaci
  • 150g branza telemea oi
  • 3 oua
  • 1 leg. ceapa verde
  • 1 fir usturoi verde
  • 1/2 leg marar
  • sare
  • 1 pachet foi placinta
  • 100g unt topit
  •         +
  • 200ml lapte
  • 2 oua
Preparare

Foile de placinta de pun la decongelat. Cand sunt gata facem umplutura. Branza se amesteca cu ceapa si usturoiul verde tocate marunt, ouale, mararul taiat marunt, sare si se amesteca bine pana la omogenizare. Gustam de gust si mai adaugam sare daca este nevoie.


Din foile de placinta luam cate una pe care o ugem bine cu unt, restul le tinem acoperite cu un stergar ud casa nu se usuce. Peste prima foaie de plainta mai adaugam inca doua si pe fiecare le ungem separat cu unt.
La capatul foi se pune umplutura de branza si incepe sa rulam, iar ruloului obtinut ii dam forma de melc si il punem intr-o forma unsa si ea cu unt.



Continuam asa pana nu mai avem compozitie si nici foi.
Peste melcul obtinut adaugam laptele amestecat cu cele doua oua si un praf de sare, batute bine. Dam la cuptor 35min sau pana ce placinta noastra se rumeneste frumos.
Sa aveti pofta....., foarte buna!




4 comentarii:

  1. Cu placinta asta mi-ai facut o pofta de zile mari !!! :)
    O duminica frumoasa iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci trebuie incercata, te invitam eu la o feliuta dar nu mai este, a disparut cat am zis placinta :)) La fel si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult tot ce ai pus in placinta aceasta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. DiaMar ma bucur nespus ca iti place. Multumesc! Pup

    RăspundețiȘtergere