Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
1 noiembrie 2013

Mamaliga cu branza si smantana




Preferata mea in copilarie, preferata mea si acum. Ori de cate ori vreau sa mananc ceva simplu, bun, usor nu ezit sa fac mamaliguta cu branza ;)
Weekend minunat va doresc!




Ingrediente:

6 cani cu apa
2 cani cu malai
50g unt
sare
smantana/lapte batut
branza proaspata/urda/telemea/branza de burduf
ou

Mod de preparare:

Pentru inceput se pune apa rece intr-o oala cu sare dupa gust . Cand incepe sa fiarba se adauga malaiul in ploaie, amestecand continuu cu telul ca sa nu faca cocoloase. Se fierbe la foc mediu amestecand din cand in cand. Se amesteca pana cand incepe sa se desprinda de pe peretii oalei ,se ia de pe foc si se adauga untul.
Mamaliguta se pune in farfurie si peste ea se adauga branza, smantana si oul fiert/prajit.
Pofta buna!



8 comentarii:

  1. Mmmm, ce-mi place! Nu m-as satura niciodata de mamaliga cu branza si smantana :)

    Pozele sunt minunate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Alice!
    Este și preferata mea....i!Deja mi-ai făcut poftă!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. si uite asa din nou poftesc la pozele tale.....trebuie sa fac si eu :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mamaliga cu branza si smantana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand cobor iarna de pe partie intru in primul restaurant si comand mamaliga cu branzeturi si ou!:)
    Ce bun...fac si eu azi,sigur !

    RăspundețiȘtergere